Veelgestelde vragen

AANMELDEN


Hoe kan ik mij inschrijven?
U kunt zich inschrijven via het aanmeldformulier op de website of telefonisch een reservering plaatsen. Nadat u uw inschrijving via de website heeft afgerond ontvangt u binnen 24 uur een bevestigingsmail met een overzicht van uw gegevens en een factuur in pdf-formaat. Na ontvangst van de betaling is de inschrijving definitief.

 

Hoe kan ik zien of er nog plaats is?
Op de site kunt u zien of er nog plaats is. Staat er niets vermeld, dan kunt u zich gewoon inschrijven middels de     `Uitjes kalender´.  Is de activiteit vol, dan wordt dit duidelijk vermeld.
 

Wanneer weet ik zeker of een excursie door zal gaan?
Uiterlijk 1 week van tevoren wordt dit per e-mail of brief aan u bevestigd. Tevens staat hierin vermeld hoe laat u thuis wordt opgehaald en wat het programma voor de dag inhoudt.

 

Zijn er, behalve het inschrijfgeld, nog andere kosten aan een dagje uit verbonden?
Nee, deze dag is All-Inclusive, u hoeft niets meer bij te betalen, tenzij u graag zelf op locatie een souvenir, extraatje o.i.d. wilt aanschaffen.

 

Ik heb een fout gemaakt in mijn inschrijving. Hoe kan ik dat herstellen?
Neemt u telefonisch contact met ons op, wij helpen u graag verder. U kunt ons hiervoor bellen op telefoonnummer 06-26156226. U krijgt dan Hamdi of Corrie Chalati te spreken.

 

BETALEN


Hoe kan ik betalen?
Betaling is mogelijk via een bankoverschrijving. Betaalinstructies staan vermeld op de factuur die u per e-mail of post ontvangt.
IBAN nummer: NL45INGB0007691989
Op naam van: Ouderen Uitstapjes
Onder vermelding van: Uw naam en factuurnummer

 

INFORMATIE


Wanneer komen er nieuwe excursies op de uitjeskalender?
Elke maand wordt de agenda geüpdatet. Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws en uitjes? Binnenkort kunt u zich aanmelden voor de GRATIS DIGITALE NIEUWSBRIEF.

 

Kan ik mij ook aanmelden als ik buiten de provincie Utrecht woon?
U kunt zich ook aanmelden als u buiten de provincie Utrecht woont. In overleg met u bekijken of ophalen past binnen de tijdsschema. Indien de reisafstand te groot is, denken wij mee in oplossingen. U kunt op eigen gelegenheid naar P&R Transferium Westraven in Utrecht rijden. Vanaf hier halen halen wij u op en brengen wij u terug. Uw parkeerkosten worden door Ouderen Uitstapjes vergoed. Wij brengen uw parkeerkosten in mindering op uw factuur.   

 

ANNULEREN


Kan ik mij afmelden voor een excursie?
Het afmelden van een excursie graag zo spoedig mogelijk (uiterlijk 1 week voor de datum van de excursie) aan ons doorgeven. Dit kan telefonisch, per e-mail of via het contact formulier op de website.  Wanneer u binnen deze termijn de afmelding aan ons doorgeeft, betaalt u niets. Indien u niet uiterlijk binnen 1 week afmeld, zijn wij genoodzaakt 50% van kosten EUR 99,00 aan u door te belasten. Het restant bedrag zal binnen 2 werkdagen na afmelding aan u worden overgeboekt.   

 

VRAGEN EN KLACHTEN


Heeft u een vraag waar u op de website geen antwoord op hebt kunnen vinden?
U kunt uw vraag telefonisch, per e-mail of via het contact formulier op de website stellen. Wij streven ernaar u vraag binnen 24 uur te beantwoorden.
 

Ik heb een klacht. Hoe en aan wie kan ik dit doorgeven?
Wij staan open voor klachten en vinden het fijn als u dit persoonlijk aan ons kunt doorgeven. U kunt ons hiervoor bellen op telefoonnummer 06-26156226. U krijgt dan Hamdi of Corrie Chalati te spreken. Indien u dit liever  digitaal doet, dan kunt u per e-mail of via het contact formulier klacht kenbaar maken. Wij streven ernaar u vraag binnen 24 uur te beantwoorden.